Dnes jsou již pryč doby, kdy jste u nějaké firmy nakoupili například spotřebič, a tím vše končilo. Tématem číslo jedna dnešní doby je totiž péče o zákazníka. Má to samozřejmě svůj důvod, a tím není ani zdaleka to, aby byl zákazník spokojený. Ve skutečnosti jde o to jej přimět, aby zůstal věrný vaší firmě a kupoval výrobky pouze od ní, což v překladu znamená, aby jí dával stále více peněz.
To ostatně můžeme vidět na nejrůznějších materiálech, které dostáváme. Stačí si jen vzpomenout na ty telefonáty či e-maily od vaší banky, nabízející vám novou, super-výhodnou půjčku, ačkoliv vy si peníze půjčovat nepotřebujete, případně vás přesvědčují, abyste změnili produkt na nový, lepší typ.
Asi nejčastější obory, kde firmy udržují se svými zákazníky kontakt Chlorito.cz, jsou právě banky, pojišťovny a telefonní operátoři. Zkrátka veškeré společnosti, kde se musíte pro koupi daného produktu registrovat a nechat zde své údaje.
Ovšem to není samozřejmě zdaleka vše. I běžné obchody se snaží o to samé, a to jednak prostřednictvím reklamy, ať už televizní, rozhlasové či tiskové, nebo pomocí letáků, které nám jsou téměř každý den dodávány do schránek.
Cílem je, jak již bylo řečeno, si stávajícího zákazníka udržet a donutit jej, aby platil stále více peněz. Proto vám telefonní operátoři stále volají s nabídkou nového tarifu (který rozhodně nebude levnější než ten stávající, pokud se nejedná o konkurenční firmu, avšak dle onoho operátora by pro vás měl být výhodnější), případně pojišťovny s nabídkou nejnovějšího životního pojištění či pojištění majetku.
Je samozřejmé, že tyto nabídky můžete bez jakéhokoliv rizika odmítnout, avšak není sporu o tom, že se nejedná o nic příjemného, zvláště vzhledem k tomu, že většina těchto telefonátů chodí během pracovní doby.
V současné době se s touto situací moc dělat nedá. I když požádáte, aby vám daný člověk již nevolal, tato informace se nedostane mimo danou pobočku. Jediným řešením v tomto případě je vypnout si mobilní telefon, nebo zkrátka nezvedat neznámá čísla.