https://pid.cz/jizdni-rady-podle-linek/autobusy-mestske/ v=“Content-Type“ content=“text/html; charset=UTF-8″>
Škodovky snad všech různých značek mají oblibu po celém světě. Škoda Octavia je možná ještě nejvíce zastoupená v hojném počtu, než ostatní. Když se objevily vozy dvojkové generace, tak kdo neváhal, aby se jimi vybavil, byly různé firmy a společnosti, dokonce i naše česká policie nedala těmto produktovým vozům košem. Je pravdou, že ať si vybereme jakoukoliv značku, Combi, Superb, Scout nebo jiný model, tak rozhodně tady nenalezneme žádné závěsné zařízení. Nové vozy ho rozhodně mít nebudou, firemní vozy pravděpodobně také ne, ty se spíše orientovaly na super vnitřní výbavu a klidnou, rychlou jízdu s úsporou. Ovšem zdání může klamat, u některých vozů to totiž nikdo nepozná.
Skryté tažné zařízení
V podstatě se na trhu objevují dva typy tažného zařízení, přirozeně ještě se rozdělují i pro různé druhy a modely automobilů, ale pokud zůstaneme u Škodovky, tak tažné zařízení Octavia 2 http://www.amsa.cz/Octavia-II skutečně nemusíme na první pohled vidět. Bude se totiž jednat o odnímatelný praktický doplněk, takzvaný bajonet. Pokud se zrovna nebude používat, tak řidič ho musí odejmout a neměl by se s ním pohybovat po veřejné komunikaci. Přirozeně to, že není vidět, neznamená, že nemusí být řádně zapsaný do velkého technického průkazu. Je to šikovný a praktický doplněk, ale technický stav musí odpovídat všem parametrům, které povedou k bezpečnosti a odborné instalaci.
Tažné zařízení není jen pro Octavii
Každý vůz a to i dodávky, nákladní vozy nebo dokonce autobusy mají sice rozdílné parametry, ale toto zařízení je zároveň vhodné i pro ně, jen se musí podle technického průkazu zajistit správný typ tažného zařízení. Pak jen odborně zapojit, přihlásit a hurá může se oficiálně tahat náklad, připojit vozík, kárka, různý přívěs, nosič na kola nebo dokonce karavan. Poté se dá cestovat po různých koutech země. Majitelé si totiž svůj příbytek snadno povezou za sebou, což přirozeně zaručuje dokonalou svobodu na dovolené.